Knizner B. Sylvia

Egy asszony tollából

Egy asszony tollából

Csak egy kis varázslat!

2015. augusztus 25. - Angel.sylvia

Amikor elkészült a verseskötetem és felkerült az E-book Könyvház és Kiadó oldalára, hirtelen úgy éreztem magam, mintha enyém lenne a fél világ. Szerettem volna szétkürtölni a világban, de nem tudtam, hogyan álljak neki. Ám van aki tudta...

Nem sokra rá, egyik ismerősöm azzal fogadott, hogy népszerű lettem. Nem értettem, miért mondja ezt, hiszen a könyv megjelenése nem azonos a népszerűséggel. Ekkor közölte, hogy a kereső tele van velem. :)

Bizonyára nem rossz értelemben gondolta, és erről azonnal megbizonyosodtam. Sok egyéb link között találtam videókat is, melyek közül ez szorosan kapcsolódik a mostani INGYENES LETÖLTHETŐ PDF-hez! Ne felejtsétek el, már csak 3 napig elérhető, teljesen ingyen!

Iratkozz fel a hírlevélre, hogy mindig időben értesülj az ajándékokról, játékokról!

 

Hírlevél

A bejegyzés trackback címe:

https://angelssylvia.blog.hu/api/trackback/id/tr777731038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása