Knizner B. Sylvia

Egy asszony tollából

Egy asszony tollából

Pozitívnap riport - velem

2015. augusztus 26. - Angel.sylvia

een.jpg

Sokszor eszembe jutott már, hogy megszámolom, összesen hány könyv került már ki a kezeim közül, hány van még a fiókban, és mennyi az, ami soha nem is kerül ki onnan.

Rájöttem, a nap 24 órája nem lenne elég, hogy gépre vigyem mindazt, ami már füzetekben van. Némelyiknek - lásd a "Mítoszi valóság"-ot vagy "Sana a látólány"-t, még csak egyetlen részük jelent meg, holott mindkettőnek megszületett már 2-2 folytatása.

Ezeket leginkább azért emeltem ki, mert a valóságtól kissé elrugaszkodott írások, mégis a kedvenceim, mert tele vannak izgalommal és misztikummal. A későbbiekben majd részletesebben beszámolok mindkettőről, most azonban rátérnék egy egészen más témára.

Az előző blogbejegyzésben már említettem, hogy meglepetésként kaptam néhány videót a könyveimhez. Mivel kortárs íróként tagja vagyok néhány klubnak, és alapítója az Amatőr Írók Klubjának - amit idő hiányában átadtam, ám megmaradtam tiszteletbeli tagnak -, egy akkori ismerősöm megkérdezte, készíthetne-e velem egy riportot. Bár sosem voltam egy szószátyár fajta, úgy gondoltam, sem az irodalomnak, sem magamnak nem teszek rosszat azzal, ha feltárom a kortárs írók nehézségeit, a mai, rohanó, kulturálisan mellékvágányra jutott világ problémáját.

A riport címe: A KORTÁRS IRODALOM CÍMKÉJE MÖGÖTT

(A címre kattintva elolvashatod az egész riportot)

A világ azóta még inkább változott, és előtérbe került a virtualitás. Vajon mit hoz a közeljövő a kortárs írók és költők számára? Hiszen nyomtatott könyvet már alig-alig vesznek kézbe az emberek. Reménykedhetünk, hogy az e-book olvasók bejövetelével az olvasási szokások visszatérnek?

Addig is, megint a link, ami már csak 2 napig elérhető teljesen ingyen!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://angelssylvia.blog.hu/api/trackback/id/tr67731118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása