Knizner B. Sylvia

Egy asszony tollából

Egy asszony tollából

Daniella - A zene szárnyán 3. bejegyzés

2015. augusztus 31. - Angel.sylvia

Amikor privátban is egyre többen érdeklődtek Daniella - A zene szárnyán című könyv után, rákerestem, milyen kritikákat kapok róla. A célközönségem nyilván a fiatal lányok közül kerülnek ki, akikről maga a történet is szól. Ehhez mérten az ő kritikájuk a mérvadó.

Vajon, milyen kommenteket írtak róla? Vajon szerették? Elolvasták? Értették?

Csak néhány szemezgetés:

"Tudtok nekem tanár diák szerelemről?

Szia! Gondolom Te is épp ilyen helyzetben vagy, én csak voltam, de szerencsére sikerült nagy nehezen kiszeretnem belőle valamennyire. Természetesen nem is próbálkoztam, mert nem akartam semmi rosszat sem Neki, sem magamnak. (Plusz a családjának sem!)... Valamint mindenképp tudom Neked ajánlani ezt a könyvet: Sylvia B. Knizner-Daniella (A zene szárnyán) .....Ez abszolút arról szól, amire kíváncsi vagy. Neten már nem találtam, úgyhogy ha nem tudod letölteni, akkor írj privit nyugodtan, és elküldöm Neked pdf-fájlban, ha szeretnéd. Én egy délután alatt olvastam ki, olyan jó volt.:)"

 

"http://www.hotdog.hu/blog/sokkbolsok_blogja/17-nap

17. nap: egy könyv, ami megváltoztatta valamiről alkotott véleményed.

igazából ez nem egy könyv.. itt három könyv van.
elöszőr is a szerelmi leckék. utána a daniella a zene szárnyán és a titkos szerelem.."

 

"http://sylviabk.freewb.hu/vendegkonyv/"

 

daniella.jpg

 

Ez csupán néhány hely, ahol keresik, véleményezik, de privátban még több és pozitívabb véleményt kaptam. Ebből adódóan felmerült bennem a kérdés:

Vajon hány diáklány jár hasonló cipőben, mint Daniella???

A képre kattintva elérhető a weboldal, ahol néhány száz forintért letölthető Daniella szívszorító története.

 Szeretnél egy ingyen példányt a könyvből? Még három nap, és megtudhatod, hogyan...

Ha szeretnél híreket kapni akciókról, ingyenes példányokról, iratkozz fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://angelssylvia.blog.hu/api/trackback/id/tr327735092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása